شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بی ادب

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

فرق آدم بی ادب و آدم با ادب در اینه که آدم با ادب خودشو از توصیه به ادب بی نیاز نمیدونه؛ اما آدم بی ادب خودشو بی نیاز میدونه.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
سیب

نظرات  (۸)

۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۹ جناب دچـ ــــار
من کنترل اف گرفتم  7 بار ادب تکرار شده بود :)
پاسخ:
بازم کم داریمش! این همه هم تکرار میشه!
لطفا جمله رو مجدد بخون خودت 
حس می کنم میخواستی یه چیز دیگه بگی یه چیز دیگه نوشتی
جدی میگم :|
پاسخ:
خوندم. درست نوشتم!
کسی که بی ادبه که قبول نداره بی ادبه. فکر میکنه با ادبه؛کسی هم بهش بگه بی ادبی قبول نمیکنه.

اما آدم با ادب همیشه میگه ممکنه یه جای کارم اشتباه باشه. وقتی هم بهش میگن کارت اشتباهه میره فکر میکنه. پس خودشو بی نیاز نمیدونه.
خوب منم خوندم یه دونه "بی" اضافه می خوندم :) دقیقا توضیحتونو تو ذهنم داشتم اما همون "بی" ِ ذهنیِ اضافی باعث شد کامنت بذارم 

پاسخ:
الان اون بی فقط ذهنی بود یا هست اما من ندیدم؟
ذهنی بود به نظرم 
اینجوری می خوندم: آدم با ادب خودشو از توصیه به "بی" ادب بی نیاز نمی دونه
پاسخ:
:))))))
خیلی باحال بود!
۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۷ محمد حسین ظرافتی
آدم با ادب انتقاد پذیر است اما آدم بی ادب انتقاد پذیر نیست
پاسخ:
درسته
۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۹ حصار آسمان
هر کسی خودشو متوجه درون ساخت، از نگاه به عیوب دیگران غافل میشه
پاسخ:
دقیقا
سلام 
دقیقا همینه 👌
پاسخ:
سلام
:) در ضمن یه چیز دیگه 
تو این متن + عنوانش کلا ۶ بار کلمه ادب اومده 
نکنه باز دارم اشتباه می کنم؟ دو دور شمردم آخه شایدم کنترل اف ِ چینی بوده :) 
پاسخ:
⁦:-)⁩
یه دونه هم اون بغله توی ستون آخرین مطالب

خیلی وقتا پیش میاد. همه فکت ها رو در نظر نمیگیریم موقع نتیجه گیری این باعث میشه به باور غلط برسیم!

حالا دوباره بشمر...