شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیماری

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ق.ظ
یه چند وقته یانگوم شدم...
دعا کنید!


واقعا خدا رو هزار هزار بار شکر...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
سیب

نظرات  (۶)

۰۲ دی ۹۶ ، ۰۲:۴۵ قالب رضا
یانگوم؟
من که دعا میکنم ولی نمیدونم چرا؟ههه
پاسخ:
یانگوم توی قصر پرستار بود...مریض داری و غذا
۰۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۱ جناب دچار
خدا به زودی  خونه تون رو پر از صحت و سلامت کناد
پاسخ:
فقط خونه خودمون نیست. واحد بغلی و یه خونه وسط کوچه و یه خونه چند کوچه بالاترم دارم پوشش میدم!!
برای اونا هم دعا کنید. 
در واقع خونه ما فقط یه نفر اونم یه روز مریض بود بیشتر جاهای دیگه بودن.
خدا سلامتی رو به همه بیمارها برگردونه ان‌شاءالله.

یانگومِ ما چطوره؟! :))
پاسخ:
عالی! الحمدلله
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۵ س _ پور اسد
سلامتی برقرار باشه ان شاءالله
پاسخ:
ان شاءالله برای همه
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۷ .. مَروه ..
سلام
یانگوم بودن اجری داره که نگوو
:)
امام سجاد جان کمکت...
*
میلاد حضرت سیدالکریم مباااارک....
پاسخ:
سلام
همین اجرش ما رو شیدا کرده.
آخ چه کمک خوبی! ⁦⁦:-)⁩

جدا؟ اصلا شماره روزا دستم نیست....
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۵ قاسم صفایی نژاد
ان شالله شفای عاجل و بهبودی کامل
پاسخ:
ممنون میشه گفت خوب شدم. از دیروز سرپا شدم و اصلا ضعف ندارم.
همیشه سلامت باشید ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی