شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

هر که نان از عمل خویش خورد..

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

دست کائنات داره طوری زندگی رو میچینه که من همش یاد این ضرب المثل بیفتم...

باید حواسم باشه برای کسی بد نخوام...در حرف نه ها! در عمل...اونجایی که از کسی لجم گرفته باید خودمو کنترل کنم و خیرخواه اون فرد باشم...



+خانوم کوچولو امروز ایستاد. اون هنوز نمیتونه بشینه...این بچه ها چرا مدلشون این جوری شده؟!! کل دونسته ها و تجربیات گذشته من به سخره گرفته شد!


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
سیب

نظرات  (۸)

سوال : میشه از کامپیوتر پول درآورد؟
جواب : بله شما می تونید با دانلود این برنامه و ....
ادامه مطلب در این پست :
http://jobina.blog.ir/1396/12/06
پاسخ:
سلام
ممنون پول لازم ندارم. 
سلام
ایستاد!!!
ما شاء الله بهش...
*
بچه ها استاد توحیدن ها!
همه معادلاتت رو بهم میریزن...
جالبه.

خدا حفظش کنه و همتون رو درواقع
پاسخ:
سلام
باید برای کنار بچه ها بودن موج سواری بلد باشی وگرنه غرق میشی...

سلامت باشید.
خواهر کوچکم رو کمرش می نشست به جای اینکه رو باسنش بشینه 
یعنی وقتی مامانم می گفت نگاه کنید می فهمیدیم (چون بچه پوشکه دیگه به چشم من خیلی نمیومد) بعد که اومدن اداشو دربیارم نتونستم 
منظور که بچه تو که دهه نودی هست رو چه توقع داری خواهرمن دهه هفتادی هست :))))
پاسخ:
دقیقا چه جوری روی کمرش مینشست؟😲


جالبه برام که جفت کامنتای خانوما در مورد حاشیه بود.نه اصل! 😁
فکر کنم عکس داریم از اون موقع 
وای خدا شکلکت را هی می بینم هی غش می کنم از خنده 
همینی که هست خانم ما در حد اصل پست شما نبودیم که حرف بزنیم 
پاسخ:
رفتم نگاه کردم ببینم منظورت از شکلک چیه...

اصلا بد نیست!حد ما خانوم ها هم کم نیست. ما خانوم ها قدرت انسان سازی داریم و از این جهت بچه ها برامون مهمن..
والکاظمین الغیظ والعافین عن الناس... قرآن کریم
پ ن:
بجه ها درخلقت اولیه مدلشون تغییرنکرده (البته منهای سختی زایمانها که به تغذیه و سبک زندگی مادران برمیگرده) بلکه ویژه گیها و میراث ژنتیکشان (از آباءءواجداد) را در برهه ایی به ظهور می رسانند ... پسر من هم در 6 ماهگی بااستقامت تمام روی پاهایش می ایستاد در حالیکه نشتسن و راه رفتن را نمی دانست ... تجربیات و آموزه ها همیشه ودر همه محقق نمی شود... استثناء هم دارد ... آنچه بعداز اینها بسیارمهم است نوع تربیتی است که اعمال می شود...خداوند کوچولوهای شما را عافیت و حسن عاقبت عنایت بفرمایند.... وفقکم
پاسخ:
حواسم به کظم غیظ نبود.... کلا بعضی اوقات احساس نمیکنم که غیظ دارم ولی دارم...اون زمانی غیظ رو احساس میکنم که ضعیف بشم... ولی تا زمانی که یه راه برای گرفتن چیزی که میخوام دارم نمیفهمم که غیظ دارم...ولی دارم چون میل به ضربه زدن پیدا میکنم!

چه جالب! من همیشه فکر خیکردم بچه ها اول میشینن بعد وایمیستن!
بچه‌ها عجیب شدن کلاً :))
پاسخ:
:)
همین شکلک تعجب بیش از حد رو میگم :) 
پاسخ:
فهمیدم.
آخه خب عجیب بود برام...هرچی فکر میکنم نمیتونم تصور کنم چگونه...
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۳۶ صحبتِ جانانه
چه تاریخی به دنیا اومده گل دختر شما؟
پاسخ:
۲۶تیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی