شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خانوم کوچولو...

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

...چند وقته مریضه، خوب نمیشه.دوبار تا حالا دکتر بردم اما میگن عفونت نداره ولی حداقل پنج روزه که تب شدید نزدیک به چهل درجه داره. امروز صبح بازم دکتر بودیم. خواستم بگم دعا کنید زودتر خوب بشه.

عین این پنج روز نه خواب درست دارم و غذای درست خوردم...همسرجانمون هم همین طور.


+چند وقته میخوام یه چیزی بنویسم وقت نمیشه.


همین دیگه...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
سیب

نظرات  (۲۵)

ان‌شاءالله به زودی سلامتیشو به دست میاره :)
پاسخ:
دعا کنید
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۰ زمستان ‌‌..
پست ثابتتون تو بیان تکه.

خوش بشه هرچه زودتر :)
پاسخ:
پست ثابتم جواب یکی از کامنتام توی وبلاگ فیش نگار بود.
خدا کنه یه روزی بتونم به همه شون عمل کنم.

دعا کنید. بچه م همه لپش آب شد رفت. 
ان شاءالله سلامتی کامل را هر چه زودتر به دست بیاره 
میخوای خونه را با دود ضدعفونی کن، ها؟ 
مریضی بچه خر است :| 
معلومه شوهرت هم درگیر مراقبت از بچه هست خوبه 
پاسخ:
اصلا این زمستون مریضی افتاد توی خونه مون بیرونم نمیره...
مریضی بچه اندازه شکستن دست درد داره! حتی یه عطسه... یه تب...
دیشب به ذهنم رسید اسفند دود کنم اما ترسیدم نفس کشیدن بچه مختل بشه...حالا خوب شد گفتی یادم رفته بود اصلا!

شوهرم درگیر مراقبت از همه جاست طفلک...
یه وقتایی بهش می گم حواست به من نیست؟
میگه فکرم درگیره اما خیالم از بابت تو و خونه راحته...
برای اون بنده خدا هم دعا کن...یکم تنها مونده...از دست منم بیشتر از خونه فعلا هیچ کاری برنمیاد! گیر بچه هام.
حرف زیاده...درد دلم گرفت یهویی...
اما خیالم بابت  تو و خونه راحته 
اوف چه تنها گذاشتن با کلاسی 😒 گرچه من که اونجا نیستم احتمالا یه مسئله ای هست برای اونم
آره پاشو دود کن 
ایشالا بهتر بشه نه نه ان شاءالله زود زود کاملا خوب بشه 
پاسخ:
اگه واقعا کمک بخوام هست ولی درسته بعضی وقتا تنهام...خیلی هم تنهام. ولی همه آدمای معمولی هستیم!
سرش خیلی شلوغه و البته تحت فشار و استرسه...
باشه بذاره یلند بشم میرم...
اللهم اشف مریضهء منظور بحق قرائت حمدی برای شفا .... ان شاءالله
پاسخ:
ممنون
سلامت باشید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

آخه این فسقلی ها چی هستند که تا مریض میشن؟!...والا
آدم دلش کباب میشه یه بچه می بینه بی حال افتاده...


این مطلب را بخونید...بی ارتباط نیست
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920517000738


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
حالا فکرشو بکنید که فسقلی ما اهل گریه و زاری و بیقراری زیاد نیست...آدم دلش کباب میشه!

خیلی کارا کردم...تبش شبا در حد سوختن باا میره و روزا هیچییی... 
ممنون از مطلب

سلامت باشید.
شاید از گوششه...یا از چیزی می ترسه...


پاسخ:
گریه ش گریه درده ولی صبح دکتر گفت عفونت نداره. شاید لثه هاش درد میکنه... استامینوفنم دادم بهتر شد ولی کامل نه..
خب بچه ای که تا حالا درد ندیده وقتی یهو یه جاییش درد بگیره میترسه دیگه... به خاطر همین همش دلهره داره و میخواد بغلم باشه. فکر میکنه بغل من باشه درد نمیاد سراغش طفلک بچه م...الان خوابید بالاخره ولی دیگه خودم نا ندارم... :)
چهار شبه نخوابیدم نهایتا دو یا سه ساعت...

یامن اسمه دواه و ذکره شفا...
پاسخ:
اگر باور داشته باشیم، ذکر خدا باعث ترشح اکسی توسین میشه که یکی از اثراتش بالا رفتن مقاومت در مقابل درده!
سلام
راست میگه، گوش بچه رو حتما یه چک بکنید...
ممکنه گوشش عفونی باشه...

به یاد حضرت رباب باشید... از این وضعیت و حالتون برای تصور اون حال ایشون استفاده کنید... بلکه هم اشکی بریزید...

ان شا الله به زودی خوب میشه

پاسخ:
سلام علیکم
گوشش نیست چون اگه گوشش باشه مکیدنش مشکل پیدا میکنه.

حال من کجا و حال خانوم رباب کجا... میتونید تصور کنید که تنها پناه یه موجود کاملا ضعف باشید اما نتونید نیازش رو برطرف کنید و از طرفی خودتون هم احساس امنیت نداشته باشید و بدونید که تا چند ساعت آینده تمام هستتون رو ازتون میگیرن،،، حال من کجا و حال ایشون کجا...

خوب میشه! حال من خوبه فقط درد بچه طولانی شد کمک خواستم با دعاها. 
از دعای دیگران بی نیاز نیستم!
شایدم تب قبل دندون در آوردنش باشه
اگه دستش رو توی دهنش میذاره یا سمت دهنش میبره احتمالا داره دندون در میاره
پاسخ:
احتمالا همینه.پسرم این جور نبود بدنش خیلی محکمتر بود ولی این دختره...
شما تصور کنید بچه هشت ماهه گوله گوله اشک میریزه..اینقدر قشنگ گریه میکنه و باباشو صدا میزنه من نمیدونم بخندم یا گریه کنم...انگار دارم یه شعر قشنگ میخونم...
از لثه هاش؟!!
یعنی هنوز بی دندونه پس(لبخند)

بچه های اینقدری را اساسا باید له کرد(لبخند)

خدا حفظش کنه...

در روایات هست که حضرت زهرا وقتی بچه هاش مریض می شدند به نیت سلامتیشون، روزه می گرفت....

حالا شما به نیت استغاثه به حضرت زهرا، حدیث کسا بخونید برای این فسقلی...

ان شاء الله که بهبودی حاصل میشه

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
دوتا کوچولو نصفه نیمه از پایین...بالایی ها سخت در میاد. نمیدونم میگم شاید از دندونش باشه...

صبح توی درمانگاه خانوم کوچولو تب داشت برای همین فقط یه بلوز آستین کوتاه سفید تنش بود و یه کلاه نخی سفید وپتو پیچیده بودم که دست و پا بیرون بود.گیج تبم که بود. قیافه بچه هشت ماهه تب دار تپل. یه آقایی یهو اومد داخل درمانگاه. تا چشمش به خانوم کوچولو افتاد یه جوری شد قیافه ش که انگار داره غنج میره...بعد دیگه رفت سراغ کارش نیومد طرف ما. 
من تا بیام خونه همش یاد آقاهه بودم و تا شما برای این پست کامنت گذاشتید تا اسمتونو دیدم،قبل از خوندن کامنت،دوباره یاد اون آقاافتادم. 

چشم ممنون از پیشنهاد.

ان شاءالله هیچ کس مریضی خودش و عزیزانش رو نبینه!

سلامت اشید.
علی علیه السلام یارتون
سلام بهتر شده فرزندتون ؟
پاسخ:
سلام
ممنون از احوال پرسی
روزا خوبتر میشه ولی شبا کلا میشه گوله آتیش.
اصلا هم نمیدونم برای چی...
امسال زمستون خیلی مریضی کیدیم.
طفلک بچه م خیلی اذیت شده!
دعا کنید
میدونم فاصله زیاده
اما حالا بهتر حالشون رو درک میکنید تا روزای قبل...

بله... لثه هاش درد داره... خوب میشه...
فقط استامینوفن و شیاف داشته باشید تو خونه... بیشتر برای شب...
تا اونجایی که ممکنه از شیاف استفاده نکنید اگه واقعا استامینوفن جواب نداد از اون استفاده کنید... شیاف رو هم با دستور پزشک تهیه کنید... متناسب با سن و وزن بچه دزش رو تعیین میکنن


پاسخ:
بله میفهمم.

خوب میشه...میدونم! 
خیلی نه خودم و نه بچه هام اهل مسکن نیتیم. فقط استامینوفن رو وقتی استفاده میکنم که تب برسه به ۳۹.۵ اونم رای این که تب ۴۰ درجه ضریب هوشی بچه رو پایین میاره.
بیشتر با کنترل حجم مایعات و سیب رنده شده یا آب سیب تبو کنترل میکنم.
بدن باید با درد آخته بشه...نمیشه درد رو حذف کنم. فقط کنار بچه هام هستم همیشه موقع درد و سختیشون...
دعا کنید.
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
آخ. ان شاءالله که همین چند روزه به حق دعای امام عصر، سلامتیش کامل بر میگرده. 
نی نی و بیماری خیلی سخته.مادر از پا در میاد.
پاسخ:
مریی خوب میشه! ان ءالله امام عصر منت به سرم بذارن بچه هامو به سربازی و کنیزی قبول کنن!
دعا کنید.
نگران نباشید
خوب میشه  :)
پاسخ:
والاه فکر کنم اونی که نگرانه شماهایید! :)  خوب میشه دختر من.
من فقط یه  روز دغدغه یه مادر(خودم) رو تصویر کردم. مادری که فقط میخواد بچه هاشو زیر چادر خودش بزرگ کنه نه که از مادری فرار کنه...
بار تنش و احساسات مادری رو خودش به دوش بکشه...فقط همین.
وگرنه حال من خوبه. فقط یه گوشه از احساس و دغدغه مادرانه م رو منعکس کردم. آروم باشید همه. 
التماس دعا دارم. 
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۴ خونه مادری
سلام
ان شاالله که همیشه سالم باشه

پاسخ:
سلام
ممنونم.
خیلی ممنون
کد امنیتی رو میشه برداشت:/
پاسخ:
مگه کد امنیتی دارم؟

۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:) ان شاءالله. با وجود مادر خوبی مثل شما، حتما جایگاه خوبی خواهند داشت نزد خدا.
پاسخ:
فقط ان شاءالله هست که وجود داره، بقیه چیزا همه میتونه بی اثر باشه.
ان شاءالله که من بتونم وظیفه مادریم رو خوب انجام بدم.
ان‌شاءالله زود خوب میشه.
پاسخ:
ممنون :)
(:
مادر بودن خیلی سخته؟!
پاسخ:
دغدغه مند میشی...
پذیرفتن شرایط هر موقعیتی اون موقعیت رو شیرین میکنه وبه انسان برای انجام وظیفه قدرت میده.
مادر بودن از این منظر که دنیا و آخرت یه انسان دیگه تا حد زیادی توی دستای توئه سخته و پر مسئولیت. اما از اون جنبه که تو مامن و پناه یه انسان دیگه میشی تا آخر عمرت و میتونی به یه انسان دیگه بالاترین حد عشق ورزی رو نشون بدی فوق العاده شیرین و رویاییه!
آقاپسر وقتی فهمید داره خواهر یا برادر دار میشه گفت:آخ جون! یه نی نی میاد خونه مون که مال خودمونه! دیگه از خونه مون نمیره! دقیقا نگاه من به مادری رو گفت.
یه بچه که ماااال خودمه!فرصت منه، لذت منه، مسئولیت منه...
سلام
همونطور که خودت متوجه شدی
همین یه انعکاس کوچیک از درد دختر کوچولوت هممون رو درگیر کرد....
الهی سلامت باشن...
چقدر مریض شدین امسال
تنها چیزی که به ذهن من رسید دعای نوره
همون دعایی که منتسب به حضرت زهراست و برای تب میخونن
اگه یادت نبوده بخونی بخون براش...
*
چه زود بزرگ شد ها...ما شاءالله رسیده به دندون الان...
پاسخ:
علیکم السلام خانوم!
قصدم درگیر کردن کسی نبود!نمیخواستم کسی رو نگران کنم!عذر میخوام...
خیلی امسال الکی الکی مریض شدیم!
خوندم.ممنون

واقعا!
سلام
امیدوارو زودتر خوب بشن

پاسخ:
علیکم السلام
ان شاءالله
شما هم هپیشه سلامت باشید ان شاءالله.
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حال اون فسقلی چطوره؟
اومدم یه احوال پرسی کنم که اگه خوب نشده خودمون انقدر بزنیمش تا خوب بشه(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام
هنوز تب داره...دیگه با تب کنار اومده بچه م.توی همون حال تب و بی حالی به همه امور روزمره ش میرسه.
این طفلک سیلی خورده تب هست، دیگه زدن نداره!

سلامت باشید.
علی علیه السلام یارتون

سلام دوباره
نه خواهر نگفتم که شما عذرخواهی کنی
رفتم تو عمق اثر نوشتنت...
این انعکاس و این هم دردی...
فقط نخواستم روضه بشه:)
*
پیشاپیش عیدت مبارککک
پاسخ:
سلام :)
منتظر نوشته بعدیم باش.
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۴۹ فرزند انقلاب
سلام
خدا شفاش بده
فرزند  ما هم چند روز شبیه این بود.
دعای نور حضرت زهرا سلام الله علیها فراموش نشه...
انشالله که تأثیر میذاره
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون از احوالرپرسیاتون.
به دعای شما و دوستان حال خانوم کوچولوی ما از دیروز خوبه. خبر نداده بودم چون مطمئن نبودم خوب شده باشه تبش.

حتما تاثیرگزاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی