شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

درد

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ

ما اصولا موجودات در حال انقراضی هستیم که در زمان درد برانگیخته تر میشیم. مثلا تحریممون میکنن، ما موشک میسازیم...پول بهمون نمیدن، دورشون میزنیم...یا حالا هرچی...

الانم من گوش درد داشتم. چشم راستم از شدت درد باز نمیشد. اول اومدم تو نت که بچرخم حواسم پرت بشه و یکمم کارای عقب افتاده م رو بررسی کنم. فهمیدم آقاپسر که شنبه ها تعطیله؛ فردا کلاس فوق العاده داره! 

اما بازم جواب نداد. این شد که طی یک اقدام انقلابی تصمیم گرفتم مبل های خونه مادرم رو جابجا کنم. عصری وسط گوش درد براش پرده دوخته بودم...برای خونه جدیدشون... بعدشم دیدم مبلای تازه خریده شون، وسط نشیمن خونه وله، رفتم جابجا کردم...هرچی دردم شدیدتر شد اقدامات ما هم تنگاتنگ درد رو در آغوش فشرد😁. بینوا گوشم خودش داره الان بدون سرو صدا به مسئله رسیدگی میکنه. 


بیست و دو بهمن هم یوم الله است و ما ملت روزهای سختیم!



مرگ بر آمریکا

وسط درد و تحریم، مرگ بر آمریکا!


عکس مبلا رو براتون میذارم.هنوز پرده پشتش وصل نشده. اون گلدون وسط هم کار آقاپسره. تقابل سنت و مدرنیه و سوار شدن نماد های تهاجم فرهنگی به روی نماد های فرهنگ بومی ایرانی اسلامی هم کاملا مشهوده!😁😁😁




مبلای مامانم


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
سیب

نظرات  (۱۰)

من شوهرم این مدل مبلارو خیلی دوس داره
پاسخ:
شوهر شما آدم خوش سلیقه ای هستن.
به اینا میگن مبل ال یو. به درد جاهایی مثل نشیمن این خونه میخورن که دو سر باز هستن. 
نشیمن خونه مادرم از یه طرف به در ورودی راه داشت از طرف دیگه به آشپزخوه و پذیرایی. دیوار زیادی نداشت که بشه توش مبل مدل دیگه ای گذاشت.
مبلهای خوشگلی هستند.
پاسخ:
خوشگلی از آیدیتونه!
ای مرگ بر امریکای جهان خوار!!

+ الان گلدون نماد سنته در تصویر؟ یا چی؟ :)
پاسخ:
نه دیگه مبله نماد مدرنیته ست. فرش زیرش نماد سنت و فرهنگ ایرانی اسلامی.

۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۵ خانم الفــــ
چقدر دو خط اول پست به دل نشست :-)
ان شالله صحت کامل بانو
پاسخ:
بقیه ش نچسبید؟!
سوار شدن نمادهای تهاجم فرهنگی کدومان؟ نمادهای فرهنگ بومی ایرانی که همون قالی 😍😍😍 می باشد گرچه نمدونم واقعا به اسلامی ربط داره یا نه؟ 
گل رز دوست می دارم خیلی 😊
پاسخ:
مبله هم نماد مدرنیته ت دیگه.
طرحای اسلیمی فرش مال دوران اسلامیه دیگه....
من رز قرمز ندوس.
رز صورتی و زرد😍
بقول خود:
عا
هان!
نه خدایی رز قرمز یه چیز دیگه اس به نظر من 
البته نرگس طبیعی هم قشنگه :) 

پاسخ:
رز قرمز خیلی هرجاییه. من دوست ندارم. رز صورتی و زرد دست هرکسی نیست.همه جا نیست.مقبول همه نیست...از این همه جا نبودن و هرجا دیده نشدن خیلی خوشم میاد.
نرگسو هستم اساسی! البته فقط تصویری به بوی نرگس حساسم.
خوب شاید این نظر توئه 
اما من رز قرمزی که بهم داده بشه 
به خودم و برای خودم را عاشقانه می پرستم 
پاسخ:
رزه رو نپرست بنده خدا...اونی که گل داده رو دریاب.

دقیقا نظر شخصیه. وگرنه رز قرمزم قشنگه...
همسر من رز قرمز دوست داره...اونم با اکلیل زیاد..ده ساله من میگم رز قرمز نمیخوام. بازم میره رز قرمز میخره...فقط تونسته با حذف آپشن اکلیل کنار بیاد. خخخخخ
خو بگو هر سه رنگش را بخره :) 
اونی که داده رو که در نیابیدیم رفت خواهر جان :/ 
پاسخ:
نه دیگه ظرفیتش برای انعطاف همون حذف اکلیل بوده. بیشتر بخوام ویرایشش کنم میزنه کاسه کوزه ناز و ادامونو میشکنه.خخخخ

اونی میره که رفتنیه. اونی که موندنیه میمونه! تنهایی بهتر از بودن با آدم رفتنیه.

چمدونم‌والا 
پاسخ:
چی باید بگم الان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی