شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حلال نمیکنم،هیچ وقت!

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ

آقا یا خانومی که برای رای دادنت به رییس جهمور فعلی حلالیت خواستی!بنده به هیچ عنوان حلالتون نمیکنم! چرایی این حرفم رو هم در بیسوادی سیاسی خودتون و استفاده نا بجاتون از شهرت پیدا کنید!
تحلیلگر سیاسی ای چیزی بودید که از شهرتتون استفاده کردید برای رای آوردن کاندیدای مورد قبولتون؟ شهرت شما ربطی به سیاست داشت که با استفاده از اون روی انتخاب سیاسی مردم تاثیر گذاشتید؟
اگر رایتون رو مخفی نگه میداشتید من حقی به گردن شما نداشتم و جای حلالیت گرفتن نبود چون شما تشخیص داده بودید که این آقا خوبه، ما تشخیص نداده بودیم. اما چون با استفاده از مقبولیت و شهرتتون، روی سرنوشت یه ملت تاثیر گذاشتید؛من حلالتون نمیکنم! نه تنها شما رو، هر سیاست مداری رو هم که با استفاده از هنرپیشه ها و فوتبالیست ها و خواننده ها و...بخواد روی رای مردم تاثیر بذاره حلال نمیکنم.
فوتبال و بازیگری و خوانندگی و چیزایی از این دست سواد سیاسی میاره؟
اگه جوابتون مثبته پس حلالیت گرفتنتون چیه؟! تزویر؟! می ترسید مقبولیتتون حالا که وعده های کاندیدتون پوشالی شده کم بشه؟ یا نه از سر صدقه؟ 
اگه از سر صدق باشه دیگه پشت دستتون رو داغ میکنید که رایتون رو علنی کنید. 
ولی این بار رو حلال نمیکنم!

#منحلالنمیکنمهیچوقت


پ.ن:لغزش رو آدم حلال میکنه. ولی روال و سبک غلط رو نمیشه حلال کرد.دقت که کردم این بار رو اگر تکرار نشه حلال میکنم! جدا دلم سوخت!
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۴

نظرات  (۴)

موافقم
۰۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۳ س _ پور اسد
نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم
حرفِ دل.
باعث میشن تر و خشک با هم بسوزه متاسفانه... 
این برنامه سلیبریتی ها با _ # من پشیمانم _ هم برنامه اون وره ... متاسفانه این بنده خداها از خودشون اراده ای ندارن ... جهت تطهیر لیبر الهای ایران هست حالا که برنامه عیور از روحانی رو در ذهن میپرورونن...!!!!
پاسخ:
دقیقا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی