شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دارم از درد میمیرم!

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

همین دیگه...

هر دم از این باغ بری می رسد...

اول گلوم...بعد چشمم...حالا گوشم...

داره تیر می کشه!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
سیب

نظرات  (۷)

۲۱ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۱۵ حصار آسمان
به حول قوه الهی بقیشم از کار میفته خیالتون راحت میشه
:)))))
شوخی کردم. امیدوارم زودتر خوب بشید.
مریضی مال مومنه
پاسخ:
شوخیتون حقیقت محض بود.
مگه قراره تا آخر دنیا زنده بمونم؟
مرگم مال مومنه.
چرا مراقب نیستی شما؟! :|
الان بهتر شدید؟!
پاسخ:
چرا مراقبم ولی توان مراقبتیم تقسیم شده!😁
حقیقتش تا به حال عفونت بدن من اینقدر فرسایشی نشده بود. به خاطر آلودگی هوا و استراحت نکردن این قدر طولانی و گسترده شد.
چه کار کنم؟ بعضی مواقع پیش میاد هم کارات زیاد بشه هم  بدنت مریض بشه هم کسی نباشه که بتنوه مراقبت باشه...میگذره.
گوشم خوب شد...رفتم مبلای مامانمو جابجا کردم از رو رفت..
الان بهترین ؟

سلام 
احتمالا درد اصلی گوشتون بوده زده به گلو بعد چشماتون
ایشالا حالتون تا الان خوب  شده باشه الهی 🙏
پاسخ:
سلام
آره بابا..فقط گاهی وقتا یکم تیر میکشه..ما همچنان پایمردانه ایستاده ایم 
چهل سالگیمون مبارک!

آره لابد..موذی داشته از اون پشت صحنه هدایت میکرده... منم دیشب بهش نشون دادم عددی نیست!!😁

کلا بدنم یه مدت ضعیف شد.یکم بعد این دهه بهم رسیدگی بشه سرپا میشم.
ممنون از احوال پرسی😊


تولدتونه ؟
چه جالب :))
تولدتون مبارک 🌹🎂
شما هم بهمن ماهی هستین چقدر خوب ^__^
ایشالا عمرتون با برکت و شادی و سلامتی بگذره الهی 🙏

+

مقاومت خوبه ولی مواظبت و مراقبت خیلی بهتره :)
بیشتر مواظب خودتون باشین :)

خواهش میکنم :)
من دیشب این پست رو دیدم ولی تا اومدم تایپ کنم چشمام رفت و خوابم برد :|:))

پاسخ:
من کجااااا چههللللل سالمهههه؟!!
انقلاب رو میگم دختر! 
عه :دی 
😅😃
از اثرات عمه شدن همینه دیگه :))
من فردا صبح ساعت ۹  برای اولین بار عمه میشم :))



+
هیچی دیگه یه سوتی کم داشتم اینجا که امشب  تکمیل شد  :دی 
من اینجا رو بمقصد وبلاگم ترک میکنم 🙈🙈
واقعا انقلاب وارد ۴۰ سالگی شد ؟:))
بر شما هم مبارک ^__^
یه لحظه خیال کردم منظورتون به خودتون بوده معذرت واقعا  🙈🙈
ببخشین 🙈
پاسخ:
چه باحال!
اون وقت بچه داداشت هرسال اون همه آدم میان جشن تولدش!😉
ناراحت نشدم بامزه بود.کاملا غیرمترقبه.😄
اون همه آدم منظورتون ملت شریف ایرانه ؟:))



ممنونم...

پاسخ:
ملت شریف ایران اون همه آدم نیستن؟
نه اینکه نباشن  😀
منظورم این نبود ، منظورم به جواب شما به کامنت دیشبیم بود :))
این :
اون وقت بچه داداشت هرسال اون همه آدم میان جشن تولدش!😉

+

بیخیال اصلا ادامه نمیدیم :)))
سلام 


پاسخ:
سلام
آره دیگه میان که راهپیمایی، بچه داداشتم میتونه مولد بگیره اون وسط...
خوش میگذره.😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی