شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آقا پسر( ۴)

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

از دست دادن به دست آورده ها

در راستای نحیف بودن اون تنه و شاخه درخت به اینجا رسیدم که:

وقتی یه چیزی رو که برای به دست آوردنش خیلی حسرت خوردی، از دست بدی.اونم فقط به خاطر اهمال خودت؛ خیلی حس بدی پیدا میکنی. احساس گناه شدید!

هرچی بیشتر زندگی پیش میره و مسئولیت های آدم بیشتر میشه، روند زندگی و تحولاتش سریعتر میشه. از طرفی هم قدرت انطباق آدم کمتر میشه و تمایلش به حفظ ثبات بیشتر میشه. اون موقع سخت میشه چیزی که هنوز در وجودت تثبیت نشده و برات عادت نشده حفظ کنی. نمیدونم توی این شرایط چی کار کنم...

یه کار و روال خوبی که خیلی دلم میخواست داشته باشم، از محرم به بعد انجام میدادم. اما به خاطر یه سری تغییرات توی زندگیم و روال کار هام، اون عادت کم  کم از سرم رفت. الان دارم بر میگردم به قبل. اصلا خوشحال نیستم! نمیدونم این تغییرات یهویی و پشت سر هم زندگی رو چه کار کنم؟ نمی دونم  برای رشد توی این شرایط چه کار کنم!


اینا واقعا برام دغدغه ست! اگر خودم رشد نکنم و روز به روز بهتر نشم، نمی تونم از پسرم انتظاری داشته باشم! اون اون چیزی میشه که من هستم، نه اون چیزی که میخوام باشم!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
سیب

نظرات  (۴)

۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
من هم مدام همین فکرها توی سرم میچرخن. ولی روز به روز شکسته تر میشم زیر این بار انگار.
یه بزرگی میگفتن شبها به امام زمان گزارش روزانه بدید، تا ایشون نظر کنند به برنامه تون و وقتتون در ازای طلبتون از ایشون برکت پیدا کنه.
پاسخ:
این میشه محاسبه دیگه...منتها چون میاریم و به امام عرضه می کنیم به قول شما برکت پیدا میکنه...
خیلی پیشنهاد خوبی بود.
من لازم دارم نظرات و پیشنهاداتتون رو..
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
البته که شما خودتون استادید بانوجان.
پاسخ:
اشتباه به عرضتون رسوندن عزیزم!😊
من توی این زمینه جدا به کمک و همفکری نیاز دارم. این چیزایی هم که دارم توی سری پستای آقاپسر مینویسم، تجریباتمه که دارم به اشتراک میذارم تا چکش کاری بشن...
وقتی یه چیزی رو که برای به دست آوردنش خیلی حسرت خوردی، از دست بدی.اونم فقط به خاطر اهمال خودت؛ خیلی حس بدی پیدا میکنی. احساس گناه شدید!
این واسه من میشه اون ماجرام

پاسخ:
سیصد و پنجاه تا ماجرا تعریف کردی تا حالا...کدومش منظورته؟
تغییر در عملکرد و رفتن به سمت رفتار مورد قبول(از نظر خودت) احساس گناه رو کم میکنه.
همون که گفتی خدا رحم کرده 
مهم ترین داستان زندگیم :/ 
الان واسه چی کامنت خصوصی نمیشه گذاشت اینجا؟ ۳۵۰ تا چیه حالا :/ 
پاسخ:
خصوصی خواستی بگی برو تماس با من.
من هنوزم فکر میکنم خدا بهت رحم کرده...هرچند زخم خوردی ولی اون آدم به درد همون زن میخورد!
تو مقصر نبودی...هرچند میشد خیلی رفتارهای دیگه هم کرد که تبعا توی نتیجه تاثیر میذاشت ولی معلوم نبود نتیجه بهتری حاصل میشد...
بازم میگم آدم رفتنی، میره. هرکاری هم که بکنی...مهم اینه که خودت رو از دست ندی و رها نکنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی