شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آرزو

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ

یعنی خدا کمک میکنه بتونم نمازامو بهتر کنم؟!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
سیب

نظرات  (۵)

شک نکنید :)
پاسخ:
از کجا میدونید؟
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۲ دُچـــ ــــار
همین دغدغه رو خدا به ما لطف میکنه که بفکرش باشیم :/
پاسخ:
ان شءالله دغدغه هامون نتیجه داشته باشه.
چون وقتی یه نفر دغدغه داشته باشه واسه این موضوع و براش کیفیتِ نمازهاش مهم باشه خدا هم کمکش می‌کنه. تجربه‌ی شخصیم هست.
پاسخ:
شما دعا کنید برای ما...ان شاءالله به دعای شما.
من همیشه دوستانِ مجازیم رو دعا می‌کنم. در جریان هستن همه. :)
اگه لایق باشیم چشم.
پاسخ:
⁦:-)⁩
مجازی البته :| که اصلاح شد. :)
خدا بیامرزد پدرِ بیان رو با این امکاناتِ خوبش. :)))
پاسخ:
😁😁😁