شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

این جالبه!

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ب.ظ


🎯 گفتم کالای ایرانی نه تولید داخلی!


🔸برای عید دیدنی با گروهی از مسئولین خدمت رهبر انقلاب رسیدیم. یکی از مسئولین چند جمله ای صحبت کرد وقتی که خواست سال نو را تبریک بگوید گفت: سال حمایت از #تولید_داخلی را تبریک می گویم. رهبر انقلاب بلافاصله فرمودند من نگفتم تولید داخلی گفتم حمایت از #کالای_ایرانی.


👌 انتخاب هوشمندانه شعار حمایت از کالای ایرانی نشان می دهد برندهایی مثل سامسونگ، ال جی، دوو و ... حتی اگر در ایران مونتاژ یا تولید شوند کالای ایرانی به حساب نمی آیند بلکه تولید داخلی هستند. بنابراین منظور رهبر انقلاب حمایت از برندهای تمام ایرانی است نه هر تولیدی.


📚 به نقل از امیرآبادی 

📚عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی


✅ از کالای ایرانی حمایت می‌کنیم... 

💠 @mashgh626

💠 eitaa.com/joinchat/2319056896C0cee190ac6

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
سیب

نظرات  (۸)

چه جالب
اتفاقاً دیشب من و آبجی راجع به همین موضوع صحبت می‌کردیم. آبجی هم دقیقاً پرسید سامسونگ کالای ایرانی محسوب میشه یا نه.
پاسخ:
قصدم نشر این مطلب بود.
دقت کرده باشی توی این دستور یه جور حفظ عزت هم هست. چون کالای ایرانی هم توی لفظ و هم در مفهوم عزتمندانه ست. یعنی برند هم داخلی باشه. مثل سمند یا خودکار صفا کیان...
به مرور این حالت باعث ایجاد حس منحصر به فرد بودن و صاحب سبک بودن میشه که منتج به عزته.
اگه ممکنه نشر بدید. نه اسم وبلاگم کلا با اسم همون کانال یا نویسنده مطلب.
شنیده بودم


بله واقعا جالب و دقیقه
پاسخ:
دستورات ایشون همیشه دقیق بوده!
ایشون در حال حاضر شرف اسلام هستند.
آدم از دست بعضی ها نباید عصبانی بشه اگر کالای ایرانی رو تمسخر میکنن. اما من یه دوست مذهبی و طرفدار رهبر دارم که هنوز با فیلتر شکن میره تلگرام و پیام رسان داخلی نصب نکرده. تازه درد دینش هم خیلی خیلی از من بیشتره.. درد اینه! 
میخواستم گوشی بخرم، گفتم به فرموده رهبر، میرم از جی ال ایکس یا هر برند داخلی دیگه ای خرید کنم. دو هزار تا دلیل آورد تا منصرفم کنه و برم هواوی یا سامسونگ بگیرم! درد اینه! کسانی که از دین و ولایت فقط حرف زدنش رو بلدن، بیشتر نمک روی زخمن تا یاور
پاسخ:
نمیتونم دقیق بگم ولی باید حواسمون به نفاق توی دلمون باشه. باید خالص باشیم و البته در این موردی که شما فرمودید عاقل!
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۵۲ صـــا لــحـــه
من این متن رو خوندم با یک توضیح  و تفسیرِ اضافی... اینکه کالای ایرانی شامل کالایی هم میشه تو فرآیند تولیدش ایرانی یا چیزهای ایرانی هم دخالت داشته اند گرچه در ایران تولید نشده باشه!
گرچه من این توضیح رو خیلی قبول ندارم. واضحه که کالای خالص ایرانی بر نیمه ایرانی اولویت داره و نمیدونم این حرفا رو چطور میشه به شعار امسال وصله پینه زد!
پاسخ:
فکر نکنم! مثلا سنگ مرمر ایران میره ایتالیا مجسمه میشه به اسم ایتالیا صادر میشه کالای ایرانی محسوب میشه؟ یا مثلا زعفران ایران میره مسپانیا به اسم اسپانیا بسته بندی میشه صادر میشه خوبه؟
یکی از معضلات ما همین کارخونه های خارج از ایرانه. پس کارگر ایرتنی چه طور حمایت بشه؟
👌 پسندیدم .
✅ از کالای ایرانی حمایت می‌کنیم... 
یاحق
پاسخ:
سلامت باشید.
۲۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۰۱ صحبتِ جانانه
بله
بسیار جالبه
پاسخ:
:)
بسیار ریزبینانه و موشکافانه بود
مرسی
پاسخ:
خواهش!
من ننوشته بودم فقط منتشرش کردم.
بابت انتشارش هم ممنون
پاسخ:
خواهش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی