شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

دست دراز می کنم و می چینم...

شاخه سیب

سیب همانند معرفت است
سیب همانند حقیقت است
سیب همانند محبت است
سیب میوه صبر است
سیب میوه آن هنگام است که تو ناز می خری و صبورانه با تمام احساس درد را در آغوش می کشی...
که هماره البلاء للولاء بوده و هست...
سیب میوه ولایت است...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تغییر ساختار

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ق.ظ

یه مدت به این تغییرات فکر کردم. نتیجه افکارم:

۱. نظرات رو آزاد میکنم. یعنی نیاز به تایید نداره.

۲. از این به بعد از فارسی معیار( نوشتار) برای نوشتن(دقت کنید نوشتن عرض کردم و نه حرف زدن. یعنی کامنت گذاشتنام و جوابام به کامنتا شاملش نمیشه) استفاده میکنم و خواهش میکنم اگر اشتباهی توی نوشتنم بود، چه املایی و چه دستوری، حتما بهم بگید.ممنون


نظرتون؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
سیب

نظرات  (۱۵)

سلام
بنظرم کار خوبیه
اولی برای خودم تجربه خوبی شد،انگار خودم رو ازاد کردم،میتونی امتحان کنی اگر خوب نبود تغییر بدی شرایط رو
دومی هم پیشنهاد خوبیه واقعا
خوبه من هم پیاده کنم،محیط وبلاگ و سطح نوشته ها بنظرم بالاتر میره.

پاسخ:
سلام
شاید بشه گفت چیزی شبیه سنگ توی دهن میمونه. شاید همون کارکرد رو هم داشته باشه.
وااوو خیلی هم مصمم.!
پاسخ:
کلا لحنم این طوریه ولی درعمل خیلی مصمم نیستم. دارم تمرین میکنم حرفی میزنم عمل کنم.
یعنی کامنت گذاشتنام و جوابام به کامنتا شاملش نمیشه
الان مثلا همین تیکه اش محاوره ای بود تا آخرش :) 

پاسخ:
خب این مطلبم که محاوره بود.گفتم که...از این به بعد.
موافقم :)
پاسخ:
:)
گرچه خودم دیگه عادت کردم و محاوره می‌نویسم، ولی برای املا و دستور زبان خیلی موافقم. اشکال نگارشی هم می‌تونیم بگیریم؟ ;)
و یک پیشنهاد: اگه فقط برای خودت میخوای کامنت‌های اصلاحی خصوصی باشن بهتره، اگه میخوای جنبه‌ی آموزشی برای بقیه هم داشته باشه عمومی باشن بهتره.
و یک سؤال: چرا ایتالیک می‌نویسی؟
پاسخ:
هرکس هر طوری صلاح دونست کامنت بذاره. خصوصی و عمومیش فرقی برام نداره. راستش به جنبه آموزشیش برای بقیه فکر نکردم ولی خوب میشه ای طوری.

چون خط خودمم کج کجه. از اون طرف هر چیز کجی رو دوست دارم. آیینه م هم کجه. اصولا به هرچیز ایتالیک هم علاقه دارم. ویری و توتی هم...ازلباس ایتالیا توی جام جهانی نود و هشتم خوشم میومد. فقط برلوسکونی با اون کله کچلش خوشم نمیومد. خلاصه که دوست دارم.
سلام
بسیار موافقم
پاسخ:
سلام. مطمئن بودم شما موافقید!:)
واقعا راست میگه آرتمیس!
چرا خط ها رو کج میکنید؟
پاسخ:
تسنیم!
اونجا گفتم. مضاف بر این که گفتم در مورد نظرات و شیوه نگارشم پیشنهاد بدین،چرا رفتید سراغ رسم الخط(فونت)؟!:)
سلام :)
جالبه !
موفق باشی ...
پاسخ:
سلام:)
از چه لحاظ جالبه؟
ممنون.
همچنین شما!
الان منظورتون منم که غلط غلوط مینویسم؟:))))))))))
پاسخ:
نه. من اولین بار بود توی وبلاگ شما غلط املایی میدیدم. 
اصلا ربطی به بقیه نداره این تصمیمم بلکه میخوام مهارت نویسندگی خودم بالابره.
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۵ خورشید ‌‌‌‌
سلام

برای من فارسی معیار نوشتن خیلی سخته. رسمی حرف زدن (حتی جاهایی که باید) هم برای طولانی مدت برام سخته.
ولی این تغییرات میتونه تمرین خوبی باشه

شما هرجور بنویسید ما استفاده میکنیم :)


پاسخ:
سلام:)
تو کی هستی؟!! :)
دقیقا برای منم داره سخت میشه و نمیخوام این مهارتم رو از دست بدم. یه وقتایی حتی توی حرف زدن عادی میمونم جدیداً. آدم یه مهارتی رو نداشته باشه،نداره. عیب نیست. ولی اگه یه مهارتی رو داشته باشه و از دستش بده عیبه. 
شما بزرگوارید!

به نظر من اگه بتونید در عین مرتب نوشتن منظورم منسجم نوشتنه
قابل فهم و خوشخوان هم بنویسید این خوبه
پاسخ:
میدونم در مورد قابل فهم نوشتن مشکل دارم. ولی گمانم فارسی معیار به اینم کمک کنه.
از شما هم یه انتظار خاصی دارم. مخصوصا توی ویرایش ساختاری مطالبم.
منسجم نوشتن دقیقا یعنی چی؟
ویری؟ توتی؟ برلوسکونی؟ جام جهانی؟ اینا چیه دیگه؟ 😂😂😂 من اصلا فوتبالی نیستم، اینا رو هم نمیشناسم :))

و نظرت در مورد اشکال نگارشی؟

پاسخ:
برلوسکونی نخست وزیر بود ربطی به فوتبال نداشت نهایتا در حد پیام دادن به تیم ملی ربط داشته.
منم فوتبالی نیستم فقط اون سال فوتبال جام جهانی رو دقیقدنبال کردم. اینقدر مزه داد اون سال!😁
الانم خیلی شاهکار کنم بارسا و رئال..همین.

مثبته!
البته ببخشید میدونستم با من نبودید
ولی امروز کع غلط نوشتم  و اومدم پستتون رو خوندم دیدم چه اتفاق جالبی..
پاسخ:
برای منم این دست اتفاقات زیاد میفته. 
من جدی میگیرمشون. خیلی چیزا رو از همین اتفاقات یاد گرفتم.
یعنی دسته بندی مطالبی که میخایید توی یه پست بگید
همون یک دو سه :)
پاسخ:
اوهوم
یه وقتایی یک دو سه ای نیست.حالت روایتگری داره.
فهمیدم.ممنون
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۳۵ صحبتِ جانانه
تمرین خوبیه بزای نوشتن جدی
ولی من ترجیح میدم به زبان بیان راحت بنویسم
پاسخ:
دقیقا هدفم تمرینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی